Vysoké standardy kvality

Kvalita je u nás na prvním místě.

Garanční čištění

Na zadní straně záručního listu máte dva kupóny, které můžete v servisu využít, pro bezplatnou kontrolu Vašich sluchadel.

Osobní vyzvednutí

Vaše objednávky a opravy si můžete u nás vyzvednout osobně na centrále.

Rychlé vyřízení

Je nám jasné, že sluchadla jsou Vašimi nejlepšími společníky, proto se snažíme opravy vyřešit v co nejkratším termínu.

Poradenství

Na Českém trhu jsme již 30let. Rádi Vám pomůžeme najít to nejlepší řešení přímo pro Vás na míru.

Typ sluchadla a sériové číslo

V záručním listě máte nalepený štítek, který obsahuje hned několik užitečných informací. Především je to typ sluchadla a sériové číslo.

Otázky a odpovědi

1. Jak zjistím, jaký typ sluchadla vlastním?

Typ sluchadla naleznete v záručním listě, nebo na kartonové krabičce od sluchadla. Typ sluchadla je tučně zvýrazněný a vždy se jedná o kombinací písmen a čísel. (např.: EY462, RU460,SR1170, EN498 atd.)

2. Kde je má objednávka?

Objednávky se snažíme vyexpedovat ve stejný den, kdy byla objednávka vytvořena. Aby Vás Česká pošta mohla informovat o doručení balíčku, nezapomeňte uvést Vaše telefonní číslo.

3. Lze zakoupit zboží osobně na prodejně bez předešlé objednávky? 

Ano, pokud přijdete v rámci pracovní doby a zboží bude skladem, není problém Vám zboží prodat osobně na prodejně.

4. Jakou společnost využíváte pro zasílání balíčků? 

Pro přepravu Vašich balíčku využíváme služeb České pošty.

5. Lze objednávku zaplatit online kartou přes platební bránu?

Momentálně tuto možnost platby nemáme. Pokud objednávku odesíláme poštou, tak platba proběhne dobírkou. Pouze na prodejně lze platit kartou.